pondelok 16. marca 2009

Interview

Ja - ja
MDJ - Moje druhé ja :)  

MDJ: Dobrý deň
Ja: Dobrý deň  

MDJ: Môžem si tykať?
Ja: Áno, môžeš.  

MDJ: Dopočul som sa, že si zakladám blog. Je to pravda?
Ja: Áno, je to pravda. Jeho názov je "Hľadajúci Muž".  

MDJ: Prečo "Hľadajúci Muž"?
Ja: Hmm, Hľadajúca Žena by ma vystihovalo menej. To vieš - pohlavie nepustí.   

MDJ: [Aha, ale akú inú odpoveď som mohol čakať sám od seba?] Skúsim sa spýtať sám seba ináč. Prečo hľadajúci?
Ja: Jaj, o toto mi išlo? No dobre, dobre... V poslednej dobe len všetko hľadám. Nemyslím, že hľadám ponožky alebo niečo podobné. Aj keď ponožky pravdu povediac hľadúvam pravideľne. Tie sa často strácajú a strácajú... Potom aby ich človek hľadal a hľadal. A prečo sa vždy schovajú do gauča?  

MDJ: Hmmm, mohli by sme sa vrátiť k téme?
Ja: K čomu?  

MDJ: K téme...
Ja: K téme?  

MDJ: [Panebože prečom som ja taký blbý a ešte k tomu musím so sebou spraviť rozhovor!] Prečo hľadajúci?
Ja: Aha, to je téma... O ponožkách som už hovoril?  

MDJ: [Zachránte ma niekto!] Áno!
Ja: No nemusíš na seba kričať!  

MDJ: Ani Ty nekrič na seba!
Ja: Dobre, dobre. A čo je téma?  

MDJ: [To som už naozaj taký blbý? Dýchaj z hlboka, kludne...]
Ja: Je mi niečo?  

MDJ: Je!
Ja: Zase kričíš na seba?  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...]
Ja: Jaj, už som si spomenul na tému. Hľadajúci...  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Áno... A o ponožkách som už hovoril...
Ja: Dobre, dobre. Ukludním sa...  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...]
Ja: Hľadajúci... No v poslednej dobe len hľadám. Hľadám ako s úsmevom žiť ďalej. Hľadám ako sa zas rozbehnúť v práci. Hľadám ako schudnúť. Hľadám ako sa koordinovať s našim hokejbalovým týmom. Hľadám radosť zo života...  

MDJ: To je dosť veľa hľadania. Už som aj niečo našiel?
Ja: Ťažko povedať. Ale asi skôr stále iba hľadám.  

MDJ: A myslíš si, že v najbližšej dobe niečo nájdeš?
Ja: Predpokladám, že áno.  

MDJ: A čo to bude?
Ja: Ponožky.  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] A okrem ponožiek?
Ja: Dúfam, že radosť z práce a radosť z programovania...  

MDJ: Som programátor?
Ja: Niečo také. Teda aspoň sa tak tvárim.  

MDJ: Poďme ďaľej. Čo si myslíš, že Ťa charakterizuje?
Ja: Krása, múdrosť, skromnosť...  

MDJ: [Aká skromnosť, ale kedže sa poznám tak určite to je pravda] Určite?
Ja: Na 100%  

MDJ: Čo Ťa v poslednej dobe najviac potešilo?
Ja: Že som skončil s WoWkom [WoW - World of Warcraft].  

MDJ: Čo Ťa v poslednej dobe najviac zarmútilo?
Ja: Že som skončil s WoWkom.  

MDJ: Nie som náhodou schyzofrenik?
Ja: Hmmm, rozprávam sa sám so sebou, hmmm. Som shyzofrenik? Hmmm, ani nie.  

MDJ: Tak si to vysvetli, lebo nejak si nerozumiem s tým WoWkom?
Ja: To je jednoduché. Mám teraz veľa času po večeroch. To je tá dobrá stránka... MDJ: A tá zlá? Ja: No mám teraz až príliš veľa času po večeroch.  

MDJ: Aha... [Nechápem sa a nerozumiem si. Ale to ma snáď prejde...]
Ja: Mám ešte nejaké otázky na seba?  

MDJ: Samozrejme. Ale tu sa pýtam ja!
Ja: Nekrič zasa na seba!  

MDJ: Dobre, dobre. Prečo blog?
Ja: Ani sám poriadne neviem. Asi pred mesiacom som začal svoj prvý blog a bol o WoWku. Ale kedže WoWko je minulosťou - teda aspoň na najbližši mesiac - a mám viac času po večeroch... A stále hľadám ...  

MDJ: Ponožky...
Ja: Aké ponožky?  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Ponožky radšej nechajme tak.
Ja: No ja som s tým nezačal...  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Ponožky necháme tak!!
Ja: Zas kričíš?   

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Dobre, dobre. O čom bude teda môj blog?
Ja: Komentovanie vecí ktoré ma zaujmú. O tom ako sa mi darí hľadať to i ono. To či nájdem ponožku sem ale asi písať nebudem. Bude to skôr o normálnych radostiach a problémoch čo zažijem alebo ma zaujmú. V hlave už pripravujem prvý príspevok o policajtoch a cestných kontrolách.  

MDJ: Ako dlho Ti to vydrží?
Ja: Najmenej do vtedy ako zas začnem hrať WoWko.  

MDJ: Tak to si držim palce aby mi to išlo.
Ja: A to potom ako budem písať keď si budem držať palce?  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Končím so sebou!! Už mám toho dosť!!!
Ja: Zas kričíš?   

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...]
Ja: Je mi niečo?  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...]
Ja: Hmm, budem si musieť dať dýchanie z úst do úst aj keď neviem ako to spravím. Asi budem zohnať ohybnú hadicu ....  

MDJ: [Dýchaj z hlboka, kludne...] Doooosť!!!
Ja: Asi idem pracovať. Moje druhé ja sa nejak necíti dobre... Dovidenia...  

A keby niekto chcel vedieť tak ja a moje druhé ja sa voláme Rori. Spolu máme 66 rokov (pre tých čo nevedia počítať tak ja mám 33 a moje druhé ja má 33).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára