piatok 4. septembra 2009

Hokejbal - liga sa blíži

Dôvodom prečo som v poslednej dobe nestíhal pripraviť niekoľko zamýšľaných príspevkov je, že sa blíži nová sezóna ZHlB - Zohorská Hokejbalová Liga. Minulý rok som abdikoval z funkcie starača sa o ligovú časť nášho webu. No ale ako každý správny šialený programátor - nedalo mi to a musel som nakódovať niečo pre seba. A keďže to nejak prerástlo do niečoho použiteľnejšieho tak som to zverejnil a v teame sa to páči a ja som si zas na seba uplietol bič :) Ono to nie je úplne dokončené a musel som to dokončiť do funkčného stavu. Samozrejme dokončiť v mojom prípade znamená pridať veci čo tam nemuseli byť a tak som strávil v poslednej dobe dlhé nočné sedenia za počítačom. Ale výsledok sa mi páči (aj keď to nie je úplne dokončené - ale je to hlavne funkčné :) ) - kľudne okomentujte : http://www.iepurii.sk/LeagueTable.aspx Inak dodal som tam možnosť tipovania, tak kľudne sa môžete zapojiť. A za prvý deň prevádzky sa prihlásilo už 22 ľudí a 119 návštev stránky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára