utorok 13. apríla 2010

Volebné programy a Wordle (zmena 13.4.2010)

Nebudem analyzovať volebné programy, na to nie som ten pravý. Ja len na tie čo som našiel použijem Wordle :)

SMER


SDKÚ


KDH

SaS


HZDS

Most-Híd
Aj keď na stránke tejto politickej strany je informácia "Podpredseda strany Most-Híd Ivan Švejna predstavil ďalšiu časť volebného programu strany Most-Híd. Program s názvom Zodpovednosť 2010..." už z pred mesiaca, nepodarilo sa mi tento volebný program nájsť. Preto prikladám program strany.

SMK
To čo som napísal o Most-Híd platí aj pre SMK. Takže tu tiež ide len o program strany.

AZEN
Tu treba poznamenať, že zatiaľ nejde o celý volebný program : "Ostatné body programu AZEN budú prezentované z pochopiteľných bezpečnostných príčin postupne...". Znie mi to ako riadna pochopiteľná paranoja :)

Volebný program politickej strany SNS som nenašiel a ak mám dobré informácie tak ani neexistuje.
Ďalšou politickou stranou ktorá má predpoklad dostať sa do parlamentu a nič o jej volebnom programe som nenašiel je KDH. Ich stránka je dosť mätúca a to som zažil na internete už veľa :)

Zmena 13.4.2010:
Pridaný volebný program KDH

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára