streda 3. marca 2010

Renault Clio Gordini

Aj keď teraz mením na staršiu Toyotu tak Renault Clio bude stále moje obľúbené a sledované auto. O tom, že sa chystá po Gordini verzii Twinga aj Gordini verzia Clia som počul. Už som len čakal ako bude vyzerať :) A tak sa aj stalo na autosalóne v Ženeve. Clio vyzerá krajšie ako to Twingo :)

Meno Gordini dostalo po šikovnom mechanikovi Amédée Gordini a zachovalo si typické črty Gordini línie - modrá farba s dvomi bielymi pruhmi. Športovosť zabezpečuje dvoj-liter s výkonom 200 koní (147 kW) s krútiacim momentom 215 Nm - čo je 3x viac koní ako mám ja v Cliu teraz :) Tento motor zrýchli Clio Gordini z 0 na 100km/h za 6,9s čím ho robí ideálnym na autom na autoslalom :) Zaujímavo je riešený aj interiér v ktorom je pred očami hlavne otáčkomer - takže ďalší dôvod na autoslalom :)


Už len zohnať peniaze naň :)

Inak pribudlo aj videjko na stránke renaultu : http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/clio-gordini-rs.aspx.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára