utorok 16. marca 2010

Interview po roku

Keby ste nespoznali osoby v tomto interview, tak treba pozriet prvé interview :)

MDJ: Dobrý deň
Ja: Dobrý deň

MDJ: Tak už je to rok, čo mám spolu blog. To mi ale rýchlo ubehlo.
Ja: Tak tak, a stále som zostal krásny, múdry, skromný...

MDJ: Nóóó... Som si istý?
Ja: Na 100%

MDJ: No toto sa teda nezmenilo.
Ja: To akože na čo narážam?

MDJ: Len kľud, nerozčuľuj sa. Nebudem sa predsa hádať ako pred rokom...
Ja: Kto sa mi tu akože rozčuľuje??? Kto sa akože hádal pre rokom??? Hááá???

MDJ: Dobre dobre, prejdime radšej k otázkam...
Ja: No veď za to, tak sa pekne ukľudni a pýtaj sa!!!

MDJ: [hmm, nie je bohviečo mať také agresívne prvé ja] Tak dobre, ako som sa za ten rok mal?
Ja: V podstate dobre.

MDJ: [dlhšiu, rozvinutú vetu som od seba ani nečakal] Nejaké úspechy za ten rok?
Ja: V podstate áno.

MDJ: Dalo by sa to nejak obšírnejšie povedať?
Ja: Dalo.

MDJ: A môžem?
Ja: Môžeš.

MDJ: [že som sa na toto po minuloročných skúsenostiach dal] Pekne sa poprosím tie úspechy rozviesť.
Ja: Čo to meliem o rozvádzaní? Ja som sa ešte nerozviedol a ani to neplánujem!! A určite by to nebol úspech!!

MDJ: [naozaj som taký blbý? ale to by som asi sám najlepšie mal vedieť a preto je vôbec zbytočné sa pýtať na konštanty] Dobre dobre, tak sa spýtam sám seba ináč. Aké úspechy som zažil?
Ja: Ahá, to som mal hneď povedať. No, jeden z najväčších úspechov pre mňa je zmena zamestnania. Konečne sme vyhrali nejaký ten zápas v hokejbale. A som si pekne zajazdil na autoslalome.

MDJ: Pekné, pekné. Ešte niečo zaujímavé?
Ja: Vydal som dcéru.

MDJ: [tep zvýšený cca na 550 úderov za minútu] ČOOOOOOOO?
Ja: Jaj, prepáč. Použil som predpripravenú odpoveď na rok 2027.

MDJ: [tep zvýšený už iba cca na 350 úderov za minútu] ČOOOOOOOO?
Ja: Čo čooooo? Nestáva sami, že niekedy niečo dopletiem??

MDJ: [zhlboka dýcham, čo iné som od seba mohol očakávať] Prosím sa, odložím ten papier s nápisom rok 2027 a vrátim sa pekne na rok 2009 a 2010...
Ja: Klídek šéfe...

MDJ: [ja si dám klídek šéfe] Nejaké blogovacie neúspechy?
Ja: Aj tie boli.

MDJ: ?
Ja: Čo na seba tak zíram??? Jáj, ja by som to chcel zas rozviesť. No dobre. V hokejbale by sme tých víťazstiev mohli mať viac. Zároveň ma štvú niektoré sľuby z blogu, ktoré som nesplnil - dokončiť ESET úlohu a pokračovať v návode na Picasu. Potom sú tu veci nevyslovené, ale sľúbené a nesplnené - chýba napríklad sľúbený článok o nemeckej svadbe.

MDJ: Tie nesplnené veci štvú aj mňa...
Ja: Súcitím zo sebou...

MDJ: Ďakujem si pekne.
Ja: Nie je za čo.

MDJ: Inak a nejaké informácie o blogu?
Ja: Podľa štatistík som napísal vyše 45000 slov a toto je môj 150ty príspevok. Obrázok na začiatku zobrazuje najviac používané slová.

MDJ: Najbližšie plány?
Ja: V podstate chcem pokračovať tak ako doteraz. Z tých konkrétnejších to sú - dokončiť sériu "Vyberáme digitálny fotoaparát", ešte je zo 2-3 články sa tam dajú napísať. Najbližšiu sobotu idem zas na autoslalom tak aj z tadiaľ by mohlo niečo pribudnúť. Zároveň sa blížia dane :) tak by som mal napísať niečo o našom hokejbalovom klube a kam treba poslať 2% :) A asi by som rád niečo dopísal v návode na Picasu a zároveň pokračoval v hľadaní rozumného nástroja na správu kolekcie fotografií...

MDJ: Pekné pekné. Dúfam, že o rok nebudem odpovedať podobným zoznamom na otázku "Nejaké blogovacie neúspechy?" :)
Ja: To si píš, že nie.

MDJ: Píšem...
Ja: Nepíš!!

MDJ: Ale veď som si kázal...
Ja: Nehnevaj sa!!

MDJ: Ale veď som si kázal...
Ja: [ach jaj, keď sa už aj moje druhé ja zbláznilo] Tak si píš keď chcem...

MDJ: A čo si mám písať?
Ja: Nehnevaj sa!!

MDJ: Ale veď som si kázal...
Ja: Na toto ja nemám nervy, o rok dovidenia....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára