piatok 12. februára 2010

Bratislava, sneh a autá


Včera som mal "úžasnú" cestu domov. Trvala mi 142 minút. V tunely Sitina sa stala havária a Bratislava skolabovala.

A to som pred odchodom volal žienke, že stíham vybrať Nelču o 17:30 z Grbarčiat. Potom som je volal, že som v nejakej zápche, že to nestíham. Tak aby som aspoň kúpil novú hadicu do sprchy. Po ďalšej polhodinke som jej volal, že ani to nestíham. Jediné čo som stihol bolo konečne zvládnuť druhý level Top Gunu - hry na mojom mobile... Konečne okolo pol ôsmej som bol doma...


Ale pravdu povediac sa tomu nečudujem, že je tu toľko havárií keď napadne snehu. Veľa ľudí tu ignoruje, že napadol sneh a je neodhrnutá cesta. Napríklad včera aj dnes na tej našej Devínsko Novomestkej neodhrnutej ceste ma vo vyššej rýchlosti predbiehalo niekoľko áut. Na obchvate svieti maximálka 60km/h ale väčšina ma v pohode predbiehala aj keď ja som si udržiaval tých 60. A to ešte u nás v DNV z bočnej cesty vyrazilo nejaké kombi, lebo asi nemohlo počkať kým prejdem, a pekne ho zvrtlo a keby nebolo záveja na kraji cesty od ktorého sa mu odrazili kolesá, tak asi skončí mimo cesty. Bohužiaľ tu v Bratislave sa nájde príliš veľa ľudí čo si myslia, že sú borci a sneh nie je pre nich problém. A potom ľudia musia isť dve a pol hodiny domov...


Možno je ten môj rešpekt zo snehu spôsobený tým, že ja som za mladi skončil v jarku na zasneženej ceste. Je pravda, že som neprispôsobil rýchlosť vozovke. Ale zas je pravda, že cestári mohli odhrnúť aj tú zákrutu a neskončiť pred ňou. Keď sa Vám takto náhle zmenia jazdné vlastnosti tak potom sa ťažko niečo robí... Ale aj tak som mohol ísť kúsok pomalšie...

1 komentár:

  1. no vidis ho, a tu je to opacny extrem, isiel som 80 km/h po dialnici s povolenou 100 km/h a vsetcia sa prestraseno vliekli 60-kou, tak som ich postupne popredbiehal az som prisiel na policajta, chvilu som rozmyslal ci sa za nim vliect ale potom som neodolal, zjavne som mu prisliapol ego lebo ma zastavil, tak som ho zobral k sudu a vyhral, tolko spoza mora

    OdpovedaťOdstrániť