streda 17. februára 2010

Nový design - nútene :)

Dnes som prešiel na nový design blogu. Osobne sa mi páči viac, ale to nebolo to plánované.

Prvoradou úlohou bolo pridať linky pod článok na zdieľanie článkov cez vybrali.sme, facebook, twitter a iné. To sa aj podarilo pomocou AddThis, teda až na vybrali.sme - ten som musel robiť ručne a naučil som sa pár nových trikov :). Bohužiaľ som ale zistil, že moja predchádza šablóna bez veľkých zmien nič také nepodporuje. Takže nakoniec prišlo k zmene šablóny a jej prerobenie. Keďže som rozširoval časť s textom tak nastali divné grafické artefakty ktoré som sa snažil odstraňovať. Dúfam, že som to všetko opravil, ale ak nájdete niečo divné - napíšte mi to sem do komentára ( dopredu ďakujem :) ).

Nakoniec som ešte odstránil sudoku (využíval to niekto?) a zmizla zmenou designu aj mapa z kadiaľ sú prístupy na blog. Ešte musím upraviť horný obrázok - tá časť nie je veľmi vydarená...

A bol by som rád ak napíšete, či sa Vám nový design páči a či je lepší ako predchádzajúci.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára