pondelok 8. februára 2010

Do tretice - Iepuriii, Iepuriiii :)


Tak a do tretice sme vyhrali :) Tento krát sme porazili ZERO 4:2 - mužstvo ktoré nad nami vyhralo v jesennej časti 18:2...V tom čase sme ale ešte nemali hráčov čo nás tentokrát podržali a zároveň už vidno, že sa pekne zohrávame. Samozrejme, že sa musíme ešte vo veľmi veľa veciach zlepšiť. Zas nás stáli veľa individuálne chyby. Ja som si vedomý, že aj ja som pár vyrobil, ale som bol rád, že som ich väčšinou aj sám zvládol a náš útok nedostal ani jeden gól a jeden sme dali.

Touto výhrou sme sa odlepili od dna tabuľky a dúfam, že to bude len lepšie a lepšie. Je pravda, že nás čaká séria zápasov kde by musela motyka poriadne vystreliť aby sme vyhrali :) Ale tá niekedy predsa len vystrelí :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára