piatok 22. mája 2009

1722 + X dní?

Možná predsa len máme nádej. Zablyslo sa z nečakaného smeru - zo SMERu. Teda, nie že by sa neblýskalo aj z iných smerov, ale tento záblesk asi najviac prekvapil. Počkať, a prečo by mal vlastne prekvapovať? Je to situácia v ktorej sa môže ukázať veľký záchranca dobrých ľudí pred veľkým zlom. A keby to náhodou nevyšlo, tak sa to dá hodiť na právne prekážky alebo na snahu udržať stabilitu vlády. Výhra tak či tak. Takže teraz to už nie je až také prekvapujúce. Snáď sa ale tentoraz podarí tieto elektrické výboje viesť po správnej ceste a na konci bude konečne niečo dobré. Aj keď božie a Ficove cesty sú nevyspytateľné. Inak najviac sa mi páčilo vyjadrenie hlavného smerovkára Fica : "Som pripravený ísť do rozhodnutí, ktoré nie sú veľmi typické". Veď aké iné rozhodnutia Fico robí?? Keď som si to prečítal tak sa na zástavke ľudia na mňa čudne pozreli, že prečo sa tak smejem. Potom som čítal ďalej. To ma už nejak nerozosmievalo. Chce sa meniť ústava. A čím skôr. Rýchle zmeny v ústavách aj pre "väčšie dobro" nebývajú dobré. História pozná veľa takých prípadov. Fico aj Dzuri mali päť rokov na to aby sa o to postarali. Ale až keď treba hrdinov pred kamerami tak počet King Kongov búchajúcich sa do pŕs a burcujúcich do útoku neuveriteľne vzrastie. Dúfam, že sa do ústavy nedostanú "mimochodom" aj nejaké šumy. Zašumené ústavy nerobia dobro. Najmä ak predsedom bude náš dobre známy hrobár.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára