štvrtok 28. mája 2009

Oteplilo sa - policajti budú mať akciu

Toto som sa dnes dočítal: "Polícia bude od štvrtka (28. mája) do nedele (31. mája) kontrolovať vodičov na celom území Slovenska. Informoval o tom hovorca prezidenta Policajného zboru (PZ) SR Martin Korch." Zdroj: natankuj.sk Som zvedavý či to dopadne zas ako som písal pred viac ako dva mesiace dozadu v blogu "Blikať alebo neblikať?". Chcem veriť, že policajti sú tu pre nás a nie len pre napĺňanie štátnej pokladnice. Zatiaľ ma o tom nepresvedčili. Dnes som išiel do roboty autom ale policajta som zatiaľ nevidel a tak som zvedavý kde budú a či vôbec budú. Ale aby to nebolo len o tom čo vidím ja, poprosím čitateľov tohto blogu napísať do komentára kde policajti úradovali a či to miesto bolo na rozumnom mieste a nie len na mieste kde sa dá "zarobiť". Kľudne môžete napísať aj zahraničné skúsenosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára