nedeľa 17. mája 2009

A je tu znova Sudoku

Včera v noci som išiel spať asi o 2:30. Nepozeral som telku a ani nehral niečo užitočné ako je napríklad CounterStrike :), ale robil som program na hľadanie najťažšieho sudoku. Chcel som to nechať hľadať cez noc. Cca o 1:00 som to nechal aj bežať, prezliekol som sa do pyžama a v tedy ma napadla nejaká optimalizácia. Tak som sa vrátil a dorobil ju. O 2:30 som pokračoval v ceste do postele. Ráno som našiel spadnutý program - došla pamäť - memory leak :) Takže výsledok nebol :( Opravil som memory leak a zistil, že mám v ňom chybu a preto aj keby sa niečo našlo, tak aj tak by to nebolo správne :) V priebehu dňa som spravil potrebné úpravy, spustil počítanie a išiel na hokejbal. Keď som sa vrátil tak počítanie ešte prebiehalo - v podstate by to počítalo ešte asi pár dní - ale aspoň tam bolo vidno najlepší medzivýsledok. Tu je : Kto bude prvý kto ho vyrieši? Napíšte riešenie do komentáru. A prosím nepoužívajte solvery :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára