streda 11. novembra 2009

Dve polievky a päť kuracích pŕs

Za posledný týždeň som mal dve rôzne skúsenosti so službami tu u nás na Slovensku. Začnem tou prvou príjemnejšou z dnešného dňa.

Tu v Auparku veľa toho na výber na obed nie je. Buď dosť drahé lepšie jedlo alebo lacnejšie jedlo fastfoodové. Nemohol som napísať, že lacné lebo suma medzi 3 a 4 euro nie je podľa mňa lacný obed a aj je dosť odvážne ho označovať za lacnejšie :) To drahšie stojí niekde medzi 5 až 7 euro. Kto ma pozná, že za príjemný obed som si ochotný priplatiť. Po počiatočnom hľadaní obľúbenej výdajne (nazvať reštauráciou sa tam dajú iba cca 2-3 podniky) som nakoniec skončil v Pizza Hands. Nedajte sa zmiasť, s pizzou tento podnik má pramálo spoločné. Zato varia príjemné jedlá a robia dobré a čerstvé šaláty, dalo by sa povedať že je všetko tak trochu talianske.

Dnes som si u nich dal paradajkovú polievku a torteliny. Hneď na to vytiahli akciovú ponuku s tým, že ako polievka tam je slepačia polievka ktorú nemajú normálne v ponuke. Tak som hneď zo srandy, že to ste tam dali ale skoro, tú by som si predsa dal. Čo aj bola pravda lebo som trošku nachcípnutý a dobrá slepačia robí zázraky. A tak sa ma spýtali, že či ju naozaj chcem. A ja že áno. A tak nabrali novú polievku a dali mi ju zadarmo. A tak som mal dve polievky a hlavne dobrý pocit, že už niekde na Slovensku začínajú chápať o čom služby naozaj sú. Chápu, že služby nie sú jednorázová záležitosť a spokojnosť zákazníka je obojstranne dôležitá - ja mám dobrý pocit a oni môžu mať dobrý pocit že u nich miniem nabudúce znova peniaze :)

Presuňme sa o pár dní dozadu. Cca tak na sobotu. Potreboval som kúpiť kuracie prsia na "Kura s jablkami a banánmi" a tak najjednoduchšia vec bola skočiť do Terna u nás v DNV. Banány a jablká som mal už dva dni, keďže toto jedlo bolo pôvodne plánované na štvrtok. Ale v ten štvrtok som spravil veľký nákup a samozrejme, že som zabudol kúpiť kuracie prsia. A tak v sobotu, s vedomím, že si budem musieť pri pokladni vystáť niekoľko minútovú šoru, som sa vybral do toho Terna. V Terne som zistil, že majú super akciu na kuracie prsia a tak na mňa zíval prázdny regál. Našťastie tam majú aj také mini mäsiarstvo a tam mali ešte nejaké kuracie prsia. Síce už nie za akciovú cenu, ale hlavne že mali.

Potreboval som ich päť kusov a tak som si aj pýtal. Tetuška keď zistila, že už má posledných šesť kusov a tak by jej jedno zostalo, mi ho hneď chcela prihodiť. Keďže som vedel, že už aj tých päť je veľa tak som ju zastavil, že potrebujem iba päť lebo to mám tak v recepte. A ona, že aby som si zobral, veď im tam nebudem nechávať len jedno. A keď som odmietol, tak začala frfať. V tom momente prišla skontrolovať stav zásob jej kolegyňa a tetuška sa nezdržala a začala ma hlasno ohovárať. Že tento pán nám nechal jedno posledné kuracie, lebo to "vraj má v recepte". No proste som len užasnuto počúval a čakal kým mi nepodá tých mojich päť kuracích pŕs. Mal som sto chutí zavolať vedúcu a aj trošku ľutujem, že som to nespravil.

Keď si to človek spočíta, tak jedno kuracie prso ma vyšlo na cca 1.40 eura a takže tetuška odo mňa chcela aby som si kúpil niečo, čo vôbec nepotrebujem a minul starých ~40SKK.

Bohužiaľ takéto správanie v tom našom devínskom Terne nie je až taký ojedinelý jav. Našťastie ide asi iba o dve predavačky a ostatné sú príjemné.

Na záver iba dodám, že kura na banánoch a jablkách aj napriek terne v Terne dopadlo dobre a chutilo aj moje ženuške aj dcérke. Z Pizza Handu som zvládol zjesť iba tú slepačiu ale z tej paradajkovej som vyjedol aspoň syr.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára