štvrtok 12. novembra 2009

V Tescu zľava sprava zľava

Včera večer som bol na chvíľku v Tescu. Už sú tam zľavy všade, vykúkajú na Vás zľava aj sprava :) Normálne máte pocit, že tovar so zľavou je ten bežný stav a ten bez zľavy je predražený. Keďže som nedávno trošku už sondoval na internete čo na Vianoce Nelinke, tak som mal o pár výrobkoch predstavu o cene. Ale keď som pozrel na zľavy v Tescu tak aj výsledné zľavnené sumy boli veľakrát dosť vzdialené normálnym cenám na internete...

Podobnú skúsenosť som mal pri kupovaní vysávača pár týždňov dozadu. V Nay a podobných obchodoch mali ten náš konkrétny vysávač o 80 euro drahšie ako v internetovom obchode. V Nay to bolo 280 euro - čiže o 40% drahšie. A dokonca som narazil na stránku maďarského obchodu čo robí dovoz na Slovensku a tam ten vysávač stál 140 euro a teda v Nay to stálo o 100% viac. A čo som zbežne pozeral ostatné vysávače tak to bolo dosť podobné.

Takže sa zdá, že tento rok bude Ježiško internetový. Utvrdila ma o tom aj špeciálna zľava na Barbie : 

Zľava z 19,90 na 19,90 ma nevýslovne lákala ale hrdinsky som odolal :)

P.S.: Viem že sa v Tescu nesmie fotiť tak keby niečo tak tú fotku som našiel v robote v šuflíku a neviem kto mi ju tam dal :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára