pondelok 9. novembra 2009

Renault Twingo V8 Trophy

Už je to skoro 2 mesiace od toho čo som absolvoval autoslalom. Medzitým som stihol pokrčiť plechy (teda v reále som zistil, že to je plast :) ale kto by už pochopil vetu že som pokrčil plast? :) ) a vymeniť pneumatiky za nové zimné, ale nestihol som absolvovať žiaden ten slalom. Ale od toho prvého autoslalomu ma drží aspoň obzerať zaujímavé autá vhodné na autoslalom. 

Clio Sport (r2008)

Môj favorit je jednoznačne Renault Clio Sport. Ale mám pocit, že čím novšia verzia tým menšie športové srdce a viac designovka. Také Clio Sport V6 (phase 2) z roku 2003 s 3 litrovým motorom namiesto zadných sedačiek, to bolo delo :) Proste 252 koní, 300Nm pri 3750 otáčkach a so stovku za 5.9s dokáže potešiť šoféra. Medzi rokmi 2003 a 2006 to bol najsilnejší sériovo vyrábaný hatchback na svete.

Clio Sport V6 (r2003)

Ale dosť o Cliu ale poďme k tomu Twingu z nadpisu. 

Francúzky úpravca áut Lazareth zobral prvú generáciu Twinga a vyhodil zadné sedačky a dali tam namiesto toho 3,5 litrový 8-valec z Roveru. A tak vznikol Renault Twingo V8 Trophy. Motor má zatiaľ priškrtený na 180 koní (132 kW), čaká sa na dodávku lepšieho podvozku a potom sa vypustí všetkých 300 koní (221 kW). Jediné zápory ktoré vidím sú cena 75.000 euro a to že ich vyrobia iba 10. Takže sa môžem kochať iba na obrázku. 

Tak sa trochu pokochajme :)

Viac info : Auto Pravda : Twingo dostalo osem valcov Viac obrázkov : Auto Pravda : Galéria Renault Twingo V8 Trophy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára