utorok 24. novembra 2009

Iepuriii, Iepuriii

Tak sme zas vyhrali zápas. Už druhý :) Tento raz už nikto nemohol pochybovať, že zaslúžene. Porazili sme  zaslúžene  HBK Aces Velké Leváre 5:2. Škoda, že minulo-týždenný zápas s Parkovisko HBC Parkovisko Zohor sme vôbec nezvládli a prehrali 5:0 a nezáleží na tom, že výsledok veľmi neodzrkadľoval výkon.

Ale vráťme sa k poslednému zápasu. Je prvá tretina a stav 0:0. Iepurii drží loptičku v pravej časti útočného pásma a tá sa dostáva k obrancovi na pravej strane a ten bez zaváhania strelou od modrej dáva úvodný gól. A ktože to bol ten obranca? No predsa hráč ktorý bol vyhlásený rozhodcami ako najlepší hráč zápasu - teda ja:) Bol to môj prvý gól v lige a mám z neho dosť veľkú radosť. Pravdu povediac som bol zaskočený, že ma rozhodcovia vybrali ako hráča zápasu. Ale asi pre to, že som strelil úvodný gól. Sám si o sebe nemyslím, že hrám nejak veľmi dobre (dúfam, že je cítiť tú skromnosť :) ) a myslím si, že si to viac zaslúži niekto iný.

A ešte poopravím jednu vec - "a ten bez zaváhania". Zaváhanie tam bolo. V zápase s Parkoviskom mi práve aktívne chcenie strieľať od modrej spôsobilo, že som prepadol na útočnej modrej a dostali sme úvodný gól. Ale som rád, že som sa tentoraz rozhodol strieľať. A mám pocit, že som sa v rôznych momentoch pri podobnej situácii v tomto zápase vždy rozhodol správne. Škoda, že brankár moju ďalšiu strelu ktorá smerovala pekne do vinkla vyrazil. Ale zase v inom momente som miesto strely volil prihrávku a z danej akcie sme strelili gól :)

Ja viem, že to tu možno vyznieva ako sebachvála - ale ja proste mám radosť z toho, že vyšiel zápas tak ako mal a užívam si svojich 5 minút slávy :) Najbližší zápas nás čaká mužstvo z prvej priečky ŠHBK Lizards Stupava A a to už bude o inom.

Inak čo je zaujímavé tak naša liga má aj vlastné spravodajstvo - ZERO správy. To ZERO je tam preto lebo to je meno tímu z ligy -  Zero Záhorská Ves. Tu je zostrih z posledného kola (ja som 27 a sme červení :) ) :

Ďalšie správy nájdete na ich stránke : http://www.zero.zv.szm.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára