štvrtok 18. júna 2009

Červená pre Harabina

V tomto momente, keď začínam písať tento blog, tak do voľby predsedu Najvyššieho súdu zostáva iba niečo vyše 4roch dní. Už v mojom príspevku skoro z pred mesiaca "1722 dní" som vyjadril svoje obavy z toho, že Štefan Harabin sa môže stať predsedom Najvyššieho súdu. Časom som si prečítal niekoľko ďalších článkov a zhrozil sa ešte viac. Taká koncentrácia moci, ktorú v poslednej dobe presúva pán Harabin na predsedu Najvyššieho súdu, by v rukách človeka ako je on znamenala nepreniknuteľnú právnu bariéru a v súdnictve jeho neobmedzenú moc. Potom by mohol na väčšinu svojich činov hláskovať pre novinárov "Je to podľa ZÁ - KO - NA". Presne tak ako to urobil keď obhajoval, že si sám priklepol veľké odmeny. Bohužiaľ také "ZÁ - KO - NY" sú nanič. Také niečo by sa nemalo stať a nemali by sme to dopustiť. Bohužiaľ v tomto štáte neverím v silu občana. Neverím, že občania ak nejde o hlasy voličov, že by boli vypočutí a ich názor sa bral do úvahy. Je to veľká škoda a v tomto ďaleko preďaleko zaostávame za vyspelými krajinami. A preto ma potešila iniciatíva Červená pre Štefana Harabina ktorú v momente písania podpísalo už skoro 10000 ľudí. Idem ju podpísať aj ja. Nebudem ten desaťtisíci ale budem jeden z nich. Pridaj sa aj Ty, veď teraz už zostáva iba menej ako 4 dni.

2 komentáre:

  1. Fuj to je škaredý obrázok. Našťastie som nečítal akú všetkú právomoc... To že si schvaľuje odmeny sám sebe hovorí za všetko.

    By som sa skôr divil, ak by mal menšie právomoci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skaredy? Pol hodinu som ho vyrabal :)

    OdpovedaťOdstrániť