štvrtok 4. júna 2009

Vtipy o kopaní hrobov

Nedávno som pridal sledovanie návštevníkov pomocou FEEDJITu. Je to zaujímavý nástroj a online Vám ukáže z ktorej krajiny a kedy pristupuje na Váš web. Zároveň dokáže zobraziť aj stránku z ktorej prichádzate. Pri googly dokonca ukáže aj to čo ste hľadali. Proste veľký brat Vás sleduje :) Nedávno som zachytil na moje veľké prekvapenie, že môj blog bol nájdený cez google vyhľadaním "vtipy o kopani hrobov" a pri tom nemám žiaden taký vtip. Takže to musím napraviť :) Veď Vás nemôžem sklamať. Mravec je strašne zaľúbený do slonice a rozmýšľa čo urobiť. Napadlo mu, že ju urobí zozadu. Vylezie teda na slonicu a strašne ju pomiluje. Slonica mala taký orgazmus, že zdochla. Nato si mravec povzdychne: "Dve minúty potešenia a teraz môžem celý život hrob kopať." Prídu traja muži do krčmy a začnú sa rozprávať o svojich svokrách. Prvý hovorí: Ja som mal takú škaredú svokru, že keď išla cez pivnicu všetky myši zutekali. Druhý hovorí: Ja som mal takú škaredú svokru, že keď išla po dome všetky dvere sa pred ňou zatvárali. Tretí hovorí: Ja som mal takú škaredú svokru že keď sme ju pochovávali tak sme museli dva hroby kopať, lebo do jedného sme ju pochovali a do druhej chodili červíky zvracať. Viete ako sa pochováva svokra? Len do pol pása aby sa mohla starať o hrob.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára