streda 24. júna 2009

Klúčový problém

Nie nie, o politiku nepôjde. Trošku na odľahčenie zopár príhod s Nelčou :)

Nevedel som nájsť večer kľúče a tak som si na nákup požičal Táničkine, veď ráno snáď svoje nájdem. Ale ráno hľadám a hľadám a nič. Pozrel som všetky miesta kde by snáď mohli byť a nič. Vedel som, že som si deň pred tým otváral dvere tak kľúče museli byť doma. Keďže je treba aj chodiť do roboty tak som si dal do vrecka náhradné kľúče a už chcel vyraziť. V tom momente ich ale našla Tánička v šuflíku kde si ja kľúče nikdy nedávam. No a v tom sa ozval hrdý hlas Nelinky "To som Ti tam ja dala, to aby sa Ti nestratili. Si rád ocko, však?". No a ocko bol rád :)

S Nelčou sme sa ako vždy zas šaleli a ja som ju chytil a hovorím "4 roky Ťa nepustím!", potom "4 roky Ťa budem štekliť!" a začal som ju štekliť, "4 roky Ťi budem búchať po zatku!" a som jej capkal po zadku. A už som začal "4 roky Ťa ..." keď sa Nelinka s úžasným úsmevom ozvala "Čo takto 4 roky ľubenia?" a pritúlila sa a ocko bol odzbrojený :)

Je to zvláštne, viem určite že podobných príhod bolo ešte niekoľko násobne viac, ale teraz si neviem spomenúť ani na jednu konkrétnu :( Asi ich budem musieť niekam zapisovať a kde inde ako na blog :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára