utorok 14. júla 2009

Ach tie deti

Pokračujem v uchovávaní pamätných výrokov a chvíľ našej dcéry. Aj keď od nej bude iba jeden výrok, ale ani ten by som si o týždeň už nepamätal :) Nelča má taký menší logopedický problém a preto sme dostali za úlohu ju trénovať niektoré logopedické záležitosti. Boli sme u starkej Marky a starká sa ňou snažila, ale Nelinke sa nechcelo. No a tak sa po chvíľke ozvalo : "Už ma netráp, Ty jedna starenka." A bolo po cvičení :) Keďže som zmenil prácu a som v skúšobnej dobe, tak dovolenka je trošku problém. No a Nelča s maminou sú u našich rodičov cca 200km odo mňa. Tak som za nimi došiel aspoň na víkend skrátený sobotňajším ranným hokejbalovým tréningom. A tak som Nelču zobral do dráčika aspoň kúsok odčiniť svoju neprítomnosť (je mi jasné, že to takto nefunguje, ale čo už). A tam som si vypočul rozhovor troch asi 10 ročných chalanov: "Mne sa páči Angelina Jolie." - hovorí jeden z nich. "Ty si do nej zaľúbený." - hovorí druhý s jasným podpichovačným tónom. "Ale nie!" - bráni sa prvý. "Haha, ty si do nej zaľúbený." - pridáva sa tretí. "Ale nie! Mne sa len páči ako hrá!" - zdôraznil prvý a rozhovor sa skončil. No a ja som mal problém sa nezačať smiať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára