pondelok 27. júla 2009

It's alive, it's alive

Tá slávna filmová veta ma napadla dnes ráno keď som zapínal môj Samsung U600. Ten Samsung to je úžasný mobil. Neodporučil by som ho nikomu kto má zdravý rozum. Ale aby som nepredbiehal tak začnem od začiatku. V nedeľu doobeda som sa išiel okúpať. Ešte pred tým som na spálni otvoril okno, zabalil mobil do uteráka aby som ho nezamočil, položil knihu na okraj vane, pustil vodu, pridal do vane penu a nakoniec som slastne hupol do vane. Môj kľud vo vani pri čítaní Harryho Pottera (bol som v kine a nezdalo sa mi, že by film kopíroval dianie z knihy...) zrazu začalo narúšať búchanie okna. Otvorením okna na spálni som spôsobil prievan. Moje dúfanie, že tresnú dvere sa nejak nenapĺňalo. Po hodnej chvíľke búchania som to už nevydržal. Nahnevaný som vstal, zdrapol uterák. No a v tom spravilo niečo žblnk do vane. Také riadne žblnk. Ako keď padne kameň do vody. Najprv ma napadlo, že to bol nejaký šampón čo bol pri uteráku, ale ten zvuk sa mi zdal nejaký zvláštny. Trvalo mi dosť hodnú chvíľku pokiaľ mi zasvietila povestná žiarovka v hlave. Bol to mobil. Popláááááách, Samsung U600 cez palubúúúúú. Ďalších pár sekúnd strávil mobil pod vodou pretože cez penu ho vôbec nebolo vidno. Podarilo sa mi ho našťastie vyloviť. Pozerám - mobil si veselo svieti. Napadlo ma, že síce žije ale dlho nebude ak mu nevytiahnem baterku. V prvom momente som sa snažil v zadu stiahnuť kryt smerom dole, ale potom mi došlo, že dizajnéri zo Samsungu nepôjdu štandardnou cestou. Ďalší problém bola pena. Šmýkala sa. Aj mobil aj moje prsty boli klzké a tak to proste nešlo. A nepomáhalo ani to, že človek už poznal smer ako na ten kryt. Po krátkom zanadávaní som nakoniec otvoril kryt. Teraz už len baterku. V strese a s mydlovými prstami to samozrejme nešlo. Zanadával som ešte štipľavejšie a naveľa vybral baterku. O pár sekúnd na to tresli dvere na spálni a ukončili prievan. Na ďalšie nadávanie mi už nezostávali sily. A tak som odniesol mobil na balkón nech sa suší, potápač jeden. Vybral som moju starú zlatú Nokiu, vložil simku a vrátil som sa do vane. Nokiu som radšej ale nechal v obývačke. Jeden okúpaný mobil za deň stačí. No a dnes ráno som vložil simku naspäť do Samsungu a dúfal. Všetky nazbierané kontakty som mal v tom mobile. No a čuduj sa svete - on žije. Žiaden náznak kúpania. Funguje tak ako ho dizajnéri zo Samsungu navrhli. Čo pravdu-povediac nie je výhra ale aspoň mám naspäť kontakty. Ale zas som začal uvažovať o návrate k Nokii. Veď aj taká Nokia v pohode zvládne pád do záchodu, už to mám vyskúšané :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára