streda 1. júla 2009

Nová práca

Tak od dnes zarezávam v novej práci :) A to nerobím na jatkách :) Potešujúce info:
  • je tu masérka aj masér (masér ma až tak netrápi :) )
  • aj squash je zadarmo
  • ľudia chodia v bermudách
  • sú tu šialenci
Menej potešujúce:
  • nemajú kakavkovač
  • a zas si neviem spomenúť na heslo na môj osobný email. Bratranec Karol u ktorého mám mail ma asi zabije :) pravidelne keď mením počítač sa ho na to musím pýtať :)

4 komentáre:

  1. Vsadím svoj progrmátorský skill na to, že "Bleeee" je od Tomáša :-D

    A už si dostal nejakú tu licenciu zdarma?

    Ako tam varia? Aký máte bufet??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostali :)

    a bufet - nebolo to zle - nieco medzi blee bufetom a Steinom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak ako tvoj brat ocakavam nejake to hesielko a inak pisal som ti na tvoj osobny mail a to skor ako som si cital to co tu pises

    OdpovedaťOdstrániť