štvrtok 9. júla 2009

Ctrl + click -> Go To Definition

Zas niečo z programovania - takže "normálni" nečítajte ďalej :) Eclipse som nikdy neprišiel na chuť. Mala pár veci zvládnutých možná lepšie ako VSko, ale aj to niektoré iba do vtedy pokiaľ som nenašiel alebo nedozvedel sa od môjho online helpu (volá sa Jozef :) ) ako na to. To je prípad napríklad Alt+Shift+Enter čo Vám roztiahne editačné okno na celý screen. Čo som si ale zvykol počas tých pár rokov s Eclipsou bol Ctr+click, čo ma vždy priviedlo k definícii symbolu. Vo VSku buď right-click a výber z menu alebo F12 ak už ste na danom symbole. Ak sa človek prehrabáva v kóde tak right-click je zdĺhavý a F12 pre ruku ďaleko. Možno som sa mal spýtať online helpu, ale pre tento raz som využil druhý spôsob a napísal som ujovi Googlovy. Po niekoľkých pokusoch a preformulovávaní správy som našiel pomoc. Nejedná sa ani o macro ani o žiaden add-on. Ide o návod ako použiť pre daný účel AutoHotkey aplikáciu. Návod:
  1. Stiahni
  2. Pridaj makro
    SetTitleMatchMode RegEx
    #IfWinActive, .* - Microsoft Visual Studio
    
    ^LButton::Send {click}{f12}
    
A je to. Už len nájsť add-on čo by fungoval presne ako alt-šipky vľavo alebo vpravo v Eclipse :)

2 komentáre:

  1. Btw, editacne okno na cely screen v Eclipse je CTRL-M :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som používal double-click na title :)
    Vyhodou v Eclipse je ze sa da kazde okno takto zvacsit ... niekedy som to vyuzival na output - vo VSku musim to okno roztiahnut a "pokazit" si layout

    OdpovedaťOdstrániť