štvrtok 2. apríla 2009

Druhé kolo volieb sa blíži

Druhé kolo volieb sa blíži a zostali nám už len dvaja kandidáti. Ku koncu už bolo menej počuť smerovkárov a viac slotistov. Radičovú a jej tábor bolo počuť rovnako, teda bolo treba riadne načúvať aby bolo niečo počuť. Smerovkari sa asi zlakli, že môžu prehrať tak sa tvária že sa až tak neangažujú. Slotisti vytiahli maďarskú kartu ale asi to pánu prezidentovi skôr pohorší. Najmä ten úžasný ťah s letákmi akože od Radičovej, že na juhu slubuje autonómiu. Ešte že sa Malíková priznala, pardón ona sa teraz volá Belousová a aj nejak horšie vyzerá ako predtým, že to bola ona. Druhé kolo sa koná v sobotu. Dnes začalo moratórium, ale keďže tento blog číta asi iba môj brat ktorý žije v Čechách, tak to bude dúfam poľahčujúca okolnosť a dostanem maximálne 5 rokov na tvrdo života v republike s úžasným prezidentom. A o čom sú tieto voľby? V prvom kole bolo sedem statočných a zostali len dvaja ustráchanci. Od terajšieho pána prezidenta by som to aj čakal, ale od Radičovej ani nie. Ale politický marketing velí asi niečo iné. Takže koho teda pôjdeme voliť? No, máme tri možnosti. Naozaj tri. Prvá možnosť je pán Gašparovič. Čo by som tak o ňom povedal. Porozmýšľam, hmm, toto asi nie, v tomto blogu sa nenadáva. Toto asi tiež nie. A toto tiež. Hmm, asi takto: Ficov gašparko. Druhá možnosť je Radičová. Včera som sledoval politickú reláciu s oboma kandidátmi a pani Radičová pokračuje v tom, že nevie si povedať svoje a správa sa defenzívne. Je síce na nej vidno, že má viac rozumu ako terajši prezident, ale nejak sa mi nezdalo, že by ho využívala naplno. Začal som mať pocit, že to bude ďaľši gašparko. Len neviem koho. Ale to ako sa pchala do priazne smerovkárom niečo napovedá. A čo tá tretia možnosť? Tú využijem ja. Nepôjdem voliť. Zdá sa, že nás čaká slnečný víkend a užitie si ho s rodinou niekde v prírode mi príde ako rozumnejšie využitie času. Či vyhrá on či ona, nemyslím si že to bude výhra. Jediný zatiaľ svetlý moment boli kuriozity z prvého kola volieb. Nejaký dôchodca sa dožadoval, že chce voliť Mečiara. To som sa za volantom cestou do roboty zasmial. Ale keď povedali, že niekto sa dožadoval, že chce voliť Obamu - tak to som skoro havaroval...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára