štvrtok 9. apríla 2009

Veľká Noc sa blíži

Všetci sa chystajú na šibačku. Všetci chcú niečo vyšibať. Aj náš pán úžasnák premiér si to povedal toť pár rokov dozadu a zaviedol milionársku daň. Teraz neviem či mám byť smutný, že mi berú prachy alebo šťastný, že som považovaný v tomto štáte za milionára. Aj keď milionárom by som chcel byť, ale nie len tak na papieri. Bohužiaľ zarábam toľko, že milionárska daň mi berie dosť veľa percent. Aj keď teraz ešte presne neviem koľko bude táto jednorázová daň, ale môj odhad je niekde okolo 12% z priemernej hrubej mesačnej mzdy. Ale ak niekto zarábal napríklad 200tisíc mesačne, tak zaplatí daň cca 9% z mesačného príjmu. Čím je potom vyšší príjem, tým menšie percento. Je teda zrejmé na koho to bolo mierené pánom premiérom. Hlavne, že sa náš kingkong búchal do pŕs ako to tým milionárom ukázal. Čo ma najviac hnevá je, že v Čechách padla vláda, v Maďarsku padla vláda a u nás stále nič. Čo sme horší ako Česi a Maďari? A grafy sú ešte v bývalej mene v korunách (to aby som uviedol konverzný kurz :) )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára