streda 1. apríla 2009

Stop fajčeniu a nie je to prvý apríl

Od dnes platí stop fajčeniu v kaviarňach ktoré nemajú vytvorené priestory pre fajčiarov špeciálne oddelené priečkou. To znamená, že v Auparku a v iných podobných miestach sa budeme kľudne môcť prechádzať bez nutnosti prejsť zónou nafajčeného smradu. V septembri budú podobné pravidlá platiť pre reštaurácie takže už nebudeme dúfam musieť obedovať v nafajčenom priestore aj keď označenom ako nefajčiar. To je napríklad moja skúsenosť s reštauráciou Stein neďaleko Trnavského mýta. To že tie tri stoly v nefajčiarskej zóne sú naozaj v nefajčiarskej zóne sa dalo zistiť niekedy iba podla nápisu a nie podľa vzduchu... A keď už hovorím o fajčiaroch, tak včera večer keď som išiel domov som prišiel na zástavku kde nik nebol. Za chvíľku prišiel mladý chalanisko s cigaretou. Zvyknutý som najprv pekne poprosiť pred tým ako sa začnem domáhať svojich práv, ale prosenie nejak nezaberá u ľudí čo sú bezohľadný a fajčia na zástavkách. Tak som bol veľmi prekvapený, že sa chalanisko ospravedlnil a išiel dofajčiť inam. A vrátil sa až keď dofajčil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára